camp kepimpinan ♥

camp kepimpinan .... dkt sg congkak , hulu langat (; seramai 62 pelajar .

wahhh , aku pergi camp kepimpinan (; , aki bukan nya pengawas , pss ,prs dan ketua dan penolong tingkatan . aku hanye pelajar biase je pun . but aku menyebok jehh pg camp tuhh ! aku pg di pakse oleh afiq , dia ajak aku pg , aku pg jelahh  . nasib baik 2 hari 1 malam , kalau tak harapan lah aku nak pg dkt hutan tuhh ,

8/4/11 hari jumaat

hahh , aku dtg lambat kot , sbb nye aku bangun lambat ! hee , tuhh lah perangai aku :) kene berkumpul 12:30 but aku dtg pukol 1:30 , haha ape lagi cikgu membebel lahh , tapi ramai lagi kot yg dtg lambat ...... \buat ape lah nak dtg awal2/  sume dah dtg , kite org berkumpul dulu , dan trus naik bas pukol 2:30 . dalam perjalanan tuhh , aku dkt bas dah mcm org giler dgn membe aku , dah bosan kan , nak buat mcm mane . dorang sume tergelak . HAHA ! sampai dkt camp pukol 4:30 . jauh kan kan ? walaa wehhh , jurulatih dkt sana  MAKK AIII , handsome doe ! membe aku tersangkut dkt jurulatih tuhh , \efa , ingat faiz lahh/  pehhh , time nak  naik tempat camp kite org , buki dia tinggi dor , bak kate jurulatih kite org kene tonggek sikit, \tapi aku tak tonggek pun/ hahah , malam tuhh , kite org buat malam kebudayaan , group aku mcm bodoh2 jaaa , 1::30 malam ade solo walk , hee~ buakn jauh mane pun solo walk tuhh \cehh tipu lagi aku nie/ lepas membe ,aku , turm aku pulak , makk aiii gelap dohhh . tak nampak satu ape pun ! jalan jalan , nampak satu lembage bertelekong \bukan betol betol pun hantu tuhh , jurulatih kite org/ aku penakut , nampak je "lembage bertelekong , aku terus menjerit , dah lepas drpd lembage tuhh , dia GELAK kan aku , haishhh hantu nie , lepas dah habis sume peserta , dorang kate aku yg jerit paling kuat ,  PENAKUT ,\betul aki niee , afiq gelak kan aku , maluu dohh aku . lepas dah selesai , pg dom dan terus tidurr .

9/4/11 hari sabtu * hari yang aku nanti2 kan *
wuaaa :'( kene bangun pagi pagi dohh , solat SUBUH lahh kate kan . aku dgn membe aku semangat bangun awal , hee~ lepas solat , pg dom , baring kejap dan 7:30 ade senaman , #senaman dia mcm ape nak bakor lemak jehhh . sian kau tangok yg badan besar2 dari aku , \cehhh perasan/  , breakfirst dulu , pastu ade aktiviti lain pulak . aktiviti yg paling aku tension , kena bawak air dlam cawan atas kertas major . pehh tension kot dgn group aku , tak faham faham . aktiviti yg last , mmg macm ape jee , kene mandi tanah , #aku ingat kan air teh , sbb warne nak same haha  . bawu dia amat mengecewekan . sbb kite org tak bekerja same dalam aktivit memasuk kan pen ke dalam botol .\buakn group aku je , group lain pun smae jugak/ lepas dah habes aktiviti , ape lagi mandi sungai lahh , aku tgok dorang jakon , mcm tak penah mandi sungai . haha . 3:30 pack barang , sbb nak balik . aku bebaju kurung dan juga bertudung selendang . nampak ayu aku mase tuhh . maklum lahh tak penah pakai selendang sebelum nie . hee~ group aku menag dalam ketogori kumpulan yang bekerjasama , \bekerjesama kehh ? tak nampak kerjasama pun/ pape jelahh . janji dah nak balik . 4:30 bergerak dari tempat tuhh dan terus naik bas . dalam bas mcm ape dah . dorang main tangkap2 gambar pulak . dah ;ah bas bergoyang-goyang , pastu gambar bergearak ,

       NAH KAU GAMBAR AKU BERTUDUNG DAN BERBAJU KURUNG (: *cehhh , ayu tak aku ?


                                  gambar candid , dorang lahh main snap jeee , \geram betol/


                                                     aku malu lahhh , pic efa lawa (:


                                       mane yang comel , belah kanan or kiri ? belah kiri ayu kan ?

kayy , dah habis cerite aku dkt camp tuhh
assalamualaikum dan baiiii (:

Enjoy your life , Much Love :*