pagi yang membosankan :(

assalamualaikum ,
yaa ALLAH , bosan tahap gaban nieyh :( tak tahu lah nak buatt ape !
hushh , dahh lame tak pegii sch doe =,= , sbb sbb tak pg sch :
penat ( sbb kawat)
malas , ngantok !
HAHA , nieyh jeaa alasan jaa sume nieyh :) , nthen boleh pulak kan aku ikot maksu aku pg jusco :)
aku dgn die beli baju yang smae kott :) aku  sayangg die <3 , tapii , kalau ego die naik , tak tahu aku nak ckp ape lagi , aku just "DIAM ! tuhh lah perangai aku dgn diee :) korang ade diee ? aku ade -,- 


aku nak pakai tudung doe , aku ckp dktt mak aku mcm nieyh :


aku : mama , nak pakai tudung boleh ?
mama : nak buatt ape pakai tudung ?
aku : ( ehh mak aku nie , tak kan tak boleh kott ) , mama sbb kakak nak pakai lahh dan nak lindungi muke kakak yg berbelang nie lah mama . boleh takk ?
mama: tak yahh lahh kakak ! kalau pakai smpai bile2 takpe jugak , nieyh sekejap pakai , sekejap bukak , kalau mcm tuhh baik takyah pakai !
aku: takpe lahh :(

lepas tuhh , aku terus masuk bilik dan buatt hal sendiri :( aku nak pakai tudung pun tak boleh kea ? 
Add caption

nak senyum mcm dokumun niee , boleh takk ? ? ?


Enjoy your life , Much Love :*