Lalalalalalala :D

Assalamualaikum Dunia,
Hi eberibadi, seriously aku bosan duduk rumah sorang-2, mcm org gila dahh, Hmmmm, keje aku, menghadap laptop, tv, makan tidur. Hahaah tuh jela aku buat. HAHA bengong :p

Okay semalam g jj, hahah shopping time :D tiada peneman bhai, jalan jelah aku sorang-2 lagi syiokkk, ajak eira bapak dia tak kasi lah pulak. hadoyaii. errr kacau line lah papa eira nehh. bhahaha,okay balik mandi tngok tv makan, faceboker lailailai TIDUR time :)

Ade text dari ehem ehem :

010: sayang?
010: ape? kau tak reply text aku, kau text dgn perempuan lain lah tuhh
010: tak, bie tngok tv lah tadi, mana ade text dgn perempuan lain , er
010: hm, pape jelah bie
010~: tak caye sudah
010: memang tak caye pon
010: takp yang ,
010: kau curang
010: menyampah aku
010: k fine
010: Iloveyou
010: heee ilyt -,-"
010: pfttt dia dah merepek, 
#aku tak reply text dia, sbb aku takd krdt :) then then then dia call aku,
first call : #dia suruh aku tpap, pastu aku ckp dkt dia ah malam lahh, dia suruh aku carik jugak, haha aku degil aku buat tak tahu jea, 
second call : @#$@#$%$#@#$% dia ckp aku babi bodoh, aku ckp dkt dia balik pundek lancau semua ade dkt kau wehh, dia hanye gelak bodoh punye mamat, errr
third call : he says, iloveyou. aku sengeh je waktu dia ckp, haha then dia ckp ape kau. reply lah balik. then aku reply lah kate-2 dia tuhh, huhh dia buat2 tak dngr, cibai kau,
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
stop call kejap, haha then dia call balik, then stop call. 10 minit kemudian dia call balik :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kali keempat dia call aku: @#$@#$%%$#@ i sayang you, aku gelakk. then dia kate rply lah balik. kau taknak ckp perkataan tuhh, dia merajuk. haha then dia letak call. err
kalai kelima: aku call dia: weh takyah lah mcm nehh, dia merajuk jugak. dia ckp mcm nehh------> alah kau ade pulak krdt kate tadi takd, kau tipu. #haihh mamat neh, aku ckp dkt dia, aku guna sos tpap lah , ahh takd-2, taknak kawan dgn kau, huhh aku bengang aku ckp dkt dia pg mampos kau lah takyah call aku takyah text aku sume,  #aku letak call tuhh. 

Errrr penat seharian aku layan si bebal tuhh.haihhhh;

 
 aku nak baju yang dia pakai tuhh -.-"

and last, aku rindu Z I :) haha aku rindu lesbo aku N Q :)
Muahhh mmuahhh :* ilapchuu babe until i death


Hey abg, mana kau menghilang? haihhh aku sabar je dgn peangai kau wehh, dulu kemain lagi kau kan carring pasal aku text aku bagai-2 lahh, skrg ape cite? alasan kau abg dah jarang tngok hp, huhhh memang taklah aku nak caye wehhh.,dah lah lantak kau lah, kbyebye btw aku rindu kau :'(


Hey my lesbo, iloveyousomuch babeh. hikhok. imy lah gilaaa. hahahah kbyebye




Enjoy your life , Much Love :*