kay aku penatt , dan kau boleh diam takkk ?

hushhh , penat oooo ! actually mmg saya penat giler hari nie . sbb aku PUASA laaa , hmm hari nie aku dtg pg , ade koko (: aku dgn berbaju kurung , berkain biru dan berkasut putihh dtg ke sekolahh yeahhh ! dan aku datang yang paling lambat , hee dgn muke tak malu aku terus masuk barisan , ? \ecehh aku nie poyo/ lepas dah habis sume tuhh , aku pun merayau dgn shaza affiqah awak tahu ? yeahh , awak ade dia ? saya ade dia :)) \saje buat korang sakit hati/ jalan jalan . singgah di pondok , untuk tengok riaksi budak pagi bergambar , HAHA , kelakar oo tengok dorang begambar .... #cakap orang , aku mcm mana pulakk . pastu ade mamat nie , kacau aku :)) tak sukee betolll ! dia ckp mcm nie dkt aku :

mamat tuhh : hai awakk ? mata awak cantik lahhh

aku: just diam

\tibetibe mamat tuhh blaaa , dia kate aku marah ? yesss aku marah ooo

datang lagii satu mamat nie , okay lahh jugak ... tapi MA lagi handsome ooo :)) dua ekor mamat nie tak boleh kalah dgn MA saya ; MA betol kan kan wakkkk ? awakkk handsome kan kan ? kayy awakk handsome lebih dan lebih . mamat yang lagi satu tuhhh ckp dkt aku mcm nie :

mamat 2: hai , name sape wakkk ?

aku: ape kau nakkk ? \betol ke/

mamat 2: ade no hp ?

aku: ade ade , kenape ?

mamat 2: nak no hp , boleh takkk ? dah ade bf ? duduk dkt manea ?

aku: hahhh ? nak buat ape ? tak bolehh \kay aku takk bg pun no hp aku dkt mamat 2 tuhhh/ sorry weyhhh .stay ? dkt cengalll \k tipu lg/

#nthen dia pun blaa , aku mmg tak suke layan lelaki yg tak lebih dari MA k , aku dahh jujur nie :)) so please buat cara mcm MA saya ^^ \ecehhh aku nie memilih pulakk/  sorry yeahh boys dkt luar ke dkt sch ke , ape kehhh . saya tak boleh curang ooo =, . betol kan ? kite kene setia pada seseorang itu yg mencintai kite \wahh tukar topik pulakkk dan ayat aku / pewhhhh/ mcm nie lahhh aku time dah penat n bored -,- . bakk kate AMIEROL , pg lahhh sembahyang ! hari nie mierol takk online lahh , k takpe . ingat MA wahai Nur Afiqah anak kepade Adnan ((:

pesanan dari NA untuk si MA saya : hii MA , cinta untuk kite berdua , you're my belove person more than more ((: MA awakk jgn menggatal tau :( nt saya merajuk lagi :/ baru awak tahuu .i miss you ooo <3 seriously dulu dulu kite coup , saya hanya main main jehhh , saya nakk belajar lahhh (: #cehhh coup jugakk akuu , k diam .. tuhh jehh pesanan dari NA awakkk nie (:

  perhatian: #kayy MA rendah sikit dari saya yeahh *tapi dia nak sama tinggi dgn saya , tapi saya suke jejake yang tinggi :( takpe janji saya ade dia , wahhh untung lahh saya dan dia kelas belakang saya , makne nya saya pandai dari dia ooo . yeahhh saya lebih baik dari dia (((;

okayy dahhh penatt aku menekan keyboard nie , #kalau lahh keyboard nie boleh bercakap , mesti dia dahh marah akuuu . right ?? MA , saya sayangg awakkk <3 .ehhh sorry hehh korang tidak dpt layanan  yang baik dari akuuu , MAAF tadi saya tengah tahan kelaparan !dan hari entry , takde gambar :) kbaiii assalamualaikum . baii reader's
Enjoy your life , Much Love :*