Juatin Bieber ?

justin bieber/ justin bibir ?

ohhhyouhhh , semalam dia buat kosert , semalam ramainya oarang pg konsert dia , semlam ramai dok kecoh pasal dia dekat facebook , semalam ramai orang upload gambar dgn dia , semalam samapai kan budak form yang pg , kecoh bercerite dkt telinga aku . semalam ramai yang update blog pasal dia dan bnyak lahhh . dah kate kan dia punya filem "NEVER SAY NEVER" pun kecoh satu sekolah |bg peminat dia lahh , bukan satu sekolah/

   #Hebat betol makhluk sorang tu . k , aku mmg takperlukan tu semua .

bile aku tgok , tibe tibe jeh tudung melekat dkt tudung aku . tapi bukan selalu aku pakai tudung , just pg sch jeh pakai tudung . btw kali nie bolum lagi aku keluar pakai tudung . hee~ jgn marah sape yang bg nasihat dkt aku , tapi aku takk ikut . Hmm, nak pakai tudung or free hair . kalau di hitung , DOSA ooo . nnt ALLAH marah . Haha , ape laa aku nie . MEREPEK bila dah jadi bosan .

bila di hitung dgn jari tangan , lagi bp bulan aku nak jadi calon PMR . Hebat sgt ke PMR ? mungkin kalau aku taklepas , aku patut naik atas pelamin sampai mengalir kan air mata basah sebab terlampau sedih . Terpakse kahwin dgn ? ? ? ? ? .Ciss , aku taknak semua tuhh . aku nak belajar sampai habes ....

Mungkin , aku patut kahwin dgn orang yang selame nie sayangg aku . Yang tak kurang dari aku dan adri paras wajah nya yang handsome :))

Nak tengok gambar dia ?
Tengok lahh dkt fb dia . Tak tahu name fb dia ape ?
Carik lah sendiri , kan MA ? ?

Okayy , keje giler telah di lakukan oleh saya :)) lihat lahhh :


K , nie keje giler yang pertame dilakukan oleh saya .
Dgn tidak berudung ! ape nak jadi lah dgn aku nie .
location: Putrajaya :))



Dan ini , keje gila saya yang kedua :)

aku sebenarnya tak tahu nak update apa tapi rajin sangat nak menaip . Hihi kbaii . jumpe esok.

Enjoy your life , Much Love :*