betul ke kau nak pindah ?? :'(

assalamualaikum :')
sudah lama aku takk bloging :) aku takd mood nak berblog-2 niee :'( sbb aku tgah sedihhh , sbbb dia and sbb dia nak pindah :"( betul kee kau nak pindah . pergi selama-lama nyerr dari aku ? betul kee aku takkan jumpe kau lagi buat selama-lama nyaaa :'( sbb itu sume aku jadi sedihhh an menangis :'(


Hmmm , semalam last aku tgok muke kau , semalam jugak aku last dengar suare kau , semalam LAST kau buat lawak dkt akuu  dan semalam kau last teman aku balik scholll :( kau tinggalkan akuuuu , kau pg jauh dari hidup aku :'( semua org yg rapat dgn kau semua nya nangis dan sedih sbb kau :( sbb kau takd disamping kiteorg lagi :( kau buat kiteorg sedihhh :'(


27 APRIL 2011 ----> 11:45 pm : kite jadi siblings :) sudah sebulan lebihh kite jadi siblngss :D aku bahagia time kau ade dalam hidup aku :) kau selalu teman aku time balik school , kalau pape mesti kite lepakk sama-2 :') skrg kau dah takd sume tuhh , kau dah pg , kau dah tak wujud dkt school tuhh :'(

hari tuhhh , kau panggil aku mcm nie "woiiiii" aku pun pandang muke kau . tetibe kau bg nametag yg bernama : NAZIRUL !! aku terkejut , sbb tibe-2 kau bg nametag tuhh dkt akuu :'( dan aku terkejut setelah kau kate yg kau nak pindah :'( aku terdiam sebentar , tak tahu nak ckp ape . time tuhh jugak air mata aku yg jernih nie meleler ke pipi :'( aku tak tahu nak buat ape masa tuhhh . aku malu nak nangis dpn kau . aku menangis dalam hati jee :'( aku tak boleh tgok muke kau pada masa tuhh , sbb aku akan menangis .

Hmmmm :'( aku tak percaya yg kau akan pindah , yg kau akan tggl kan aku . ahhh aku tak percaya yang kau akan pindahhh :'( qku ingat itu satu gurauan , bile aku jumpe kawan kau yg bername EMIRUL , dia ckp haah yg kau akn pindahhhh . hmmm aku lemah time tuhh . belajar pun entah kemana . aku asyikk teringat kan kau . bile aku tgok nametag yg kau bg , air mata aku terus meleler :'( kawan baik aku yg bernama SYAHIRAH , dia terus pujuk aku , jgn menangis lagi :'( okay aku tak egoo sgt . setelah di pujuk aku berhenti menangis :) Chilll kay eika :')

semalam kau last kan ? okay aku terima seade nyee :') tapi , aku taknak kau pergi . aku nak kau school situ balikk :'( kau pergi smapai ke johor sana :) kan ? Hmmm , takboleh jauh lagi kea dikkkk yg benama NAZIRUL ? semalam juga aku bg benda yg sama nametag yg bernama NUR AFIQAH dan surat untuk kau :) Harap lepas kau bace surat tuhh , kau akan simpan . bile kau rinduu dkt aku , kau baca lah surat yg aku bg dkt kau dan kau tgok lha nama aku yg aku bg dkt kau kay :) ILOVEYOU adikkk <3

gambar nie aku akn simpan :) 









pic nie sape tah tag dkt aku :) tengs sape yg tag tuhhh :*
kbaiii adikkk hope kau dpt kawan dkt tempat baru kau tuhhh , ak kan rindu kau dikkk :*







Enjoy your life , Much Love :*