Larian Satu Malaysia :*

Assalamualaikum ,

Semalam kan ade larian "SATU MURID , SATU SUKAN , SATU MALAYSIA . Tak lari manapun , just jog jea kan ? Hahahah tuh lah nak dtg sgt , padan mukee --'

Lepas dah lari , ade projek sivikk :) Heee , kelas aku kene bersih kan kelas . Tapi aku tak buat keje pun , keje aku menangkap gambar , posing je lebih . tuh jea keje aku kan ? semalam , bosan tak bosan , best best jugak , mcm org giler semalam snap-2 pic :D

#yang belakang tuh perosakk gambar aku jee , kesian pic aku yang niee :'( tapi takp janji lawa kan kan ?

#Hihiiii , dia twin aku , aku selalu berkepit dgn dia :) Aku ade di a , kau ade ? >.< iloveyou babe :))


Hihihiii , kawan-2 saya yang selalu ade di samping saya 

Hahaa , terencat akal yang pakai baju HIJAU tuhh :p

ape motif gambar nie ? untuk promosi bag kea --' Hahahah

Kawan-2 :)

posing jee lebihhh , keje tak buat :p

sape lagi tinggi ? saya kan kan ?

budak-2 RUBY :)))

shafiq m , shafiq a , eira and me

HAHAAAAA :D

sebokkk je yang pakai baju hijau tuhh , werkkkk -.-

kalau dah bosan mmg macam nie :)

:)))))))))

comel kan gambar niee , Teheee -,-

Hikkkhokkkk :p

kate kan yang baju hijau tuh yang paling tinggi :p

get ready gusyy ? 1 2 3 jump ... Hahahaha

sayanggg kau weyhhh :*

macam nie lah muke aku kalau gambar candid :p

just kawan jea :) Muhammad Ashraf jangan marah tau :)

#tangkap gambar jee lebihh , keje tak buat , ishh3 ape laa nak jadi korang niee . Hikkhokkkk :))) kbaiii

Enjoy your life , Much Love :*