# story mory ;D harhar !

K assalamualaikum dunia,


itew nak story mory nie, nak bace cerita saya selepas saya update? kalau taknak bace pergi berambos kau Sakai .Harhar! Ade aku kesah kalau kau taknakDengar ke taknak: Atotoo D: p

K kembali ke topik sebenar:). semalam i dan ibu Kekasih pergi ke tengku abdul rahman:) untuk apa? Kerana saya lahhh buku baju raya. Pftttt: kotramai yang pendek gila di sana, saya melihat sakit kepala. Di sana sini ramai orang .Wuuu (Y)


 Kemudian lepas I tempah baju:) i pergi membeli-belah smallhouse #:)Huuuu. Sepanjang perjalanan saya pergi smallhouse tuh kan, i nampak kawan i leee , dengan bangge i lambai tangan dekat dia sambil tersenyum nampak gigi , dia pun buat yang same mcm i . Nama dia Faruq Fahmi asyraf . nak tengok muke dia ?? lepas dah habis posting nie okay . Hee lepas tuhh , terus pergi tempat yang nak di tuju . Harhahar !! 

lepas, lepas dan lepas membeli  baju , saya memutuskan untuk membeli beg, bukan beg tangan okay , beg tangan sudah banyak dekat rumah saya. Harhar, saya nak beli beg silang. hahah, Tropicanalife tuhh, saya suka jenama tuhh :D heeee.saya nak beli beg tuhhh, lawa gile dohh , beg tuh bukan mcm girl-2 lahh, beg tuh macam boy . alaaa sekali-sekala, boleh tak ? kalau tak  boleh, ade saya kesah ke sakaiii ayam ! .Tapi malang saya tak dapat beli beg tuhh , atotooo :( sogo ade ape tah , mcm pokimak beutl lahhh .  takp lain kali boleh beli ape . sakai ! 


 
# ini lah faruq fahmi asyraf :) lebih kurang lah ejaan nama dia tuhh . Harhar , 


# bye kawan . Assalamualaikum dan salam syngg peluk cium abg Ashraf kite #BF :*

Enjoy your life , Much Love :*