okay rindu rindu rindu

Assalamualaikum Dunia :)

Say Haii to eberibadi . walawehhhhh dah lame tak update beloggg aku nehh . cehhhh padahal baru je di update minggu lepas . Errrr stop anoying :D

First i want say to eberibadi i Miss Mr . H :( where are you Mr . H ? Lailailaia laaaaaa :D K stop speaking ! hahahah mana kau menghilang wehhh ? tetibe kau senyap macam tuh jea wehh . aku ingat kau ? Ahhhh perasan aku jehh . tapi kau same jugak mcm lelaki lain . takd ade perbezaan kau dengan lelaki lain wehh . aku jehh ingat kau nehh ape dan ape :) tapi kau , tahu ape ? podahhhhhh :D aku nak kau yang dulu , yang suke story dgn aku , tolong aku setle kan prob , yang suke penuh kan notif aku :( Haihhh sekarang sume tuh dahh tak ade :) Hiiiii chill eika :) okay stop cerita pasal kau :) 
H.A.I.D.I.R.E.I :)
cun tak aku buat name kite bergabung :) ecehhhhhh poyo je kau eika :p

second : i miss my school :) smksp :) eeee imissyou imissyou ahhh . cehhh time sekolah nak cuti , time cuti nak sekolah . apadaaaaaaa lailaialai laaaaa :D hahaaha damnnnn -.-"
alahaiiii bosan dokk rumahhh , nehhh yang rinduuuuu sekolah nehh . okay rindu rindu rindu , hahahahah , sekolah , tunggu hari isnin nehhh , aku datanggg untuk amek exam lagi tiga paper jehhh . Hhahaahah poyo jeeee si eika nehhh :)

third :) aku rinduuu girlfren and body guard aku . walawehhhhh ade body guar lagi tuhhh . Hhahaha kau hadeee ? hewhewhew poyo sebentar :) jangan nak jelous sgt lah kan . k aku merepek :) 

GIRLPREN KITEE
|
|
|
|
V

nehh lahhh girlpren yang saye cakap tuhh . p/s kiri dan kanan saya :)

Body guard saya 
|
|
|
|
V

Dua orang budak lelaki tuh lah body guard kiteorangg :) Mueheheheeh body guard tanpe gaji . bahahahah jangan marah nanti aku pecat korang kanggg :D bahahaahaha

Boyprennnn kite pulak
|
|
|
V

jangan kacau superman kite #coddy simpson :) walawehhhh , hahaah

kbye assalamualaikum :D

Enjoy your life , Much Love :*