Me nerd girl :)

Assalamualaikum,

wuhuuu dah lah dah update beloggg nehh , segale taik ade. berhabukk pun ade , alololo kesian gilos dekat belogg aku neh :) mwhehee

okay terbukti aku memang nerd -__- bhahaha, tapi macam ape jee perangai dekat sekolah! hahaha itulah aku :) k merepek

Wehhh , aku rindu girlprengggggg and body guard aku ;'( kecewe nyossss , broke my heart! Mwheheee tigu hari tak jumpu gurgirl and boboy aku :( rindu rinduu rinduu dekat korang ;'( huhhh

okay omey kan? aku lukis? bhahaha -___- #classmate


saye dengan girlprenggggggg saya, iloveyousomuch babehhh :*

----------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------


okay , tadi g makan dgn papa and mama , sementare nak tunggu adik yang suke menyusahkan aku balik dar lawatan :) Mwhehehee jahat gile tak beli pape untuk aku, kecewe nyahhhh, kedekut punye adikkkk! I tak HATE youu :) so goodddd angah!

Makan makan makan, Onlineeeee dekat sana jap :) sumpah internet lembab:( so badddd
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
ABOUT YOU FRIEND -_____- (WTF)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
   
Hi , kawan aku fikir kau kawan aku jewehh, kalau takk tak tahu lah jadi ape dekat kau hari tuhh, nasib baik aku boleh tahan dengan perangai syaitonnnnnnnn kau tuhh! Babenggg semua lahh ade dekat kau TAIKKKK :* Much Love! hahaah k aku sabar, errrr stop storyy about you ! menyampahhhh gilosss!
Fucking Hellllll, kau tak tahu ape yang aku rase, kau cakap tak fikir dulu kea? kalau boleh nak kecoh kan satu sekolah kan? alah asal tak bagi tahu satu dunia wehh? muke cantik , hati busuk , takboleh jugak wehh , sorry to say lah kalau aku kasar bahasa, #akulepasgeram nehh! Terima kasihh sayanggg, werkkk -___- byeeee!
bak kate NF , **** tuhh manja sikit, #dalam hati aku, errr tak tahu nak cakap ape, menyampahh yahh! Damnnn


watpeaceee watcool watlek
kbyeee
assalamualaikum dunia :)








Enjoy your life , Much Love :*