Budak gedikk :3

Okay hi , dah lama tak berupdate belogg aku nehh .

hahaha :3 

act sebernanya malas and takdo cerita yang nak di kogsikan .

hahaha mengonggg 

okay stop merapuu eikaa :p

e'ehh hari tuh kan budak gedik text kite tngh malam buta :3

HAHA name dia Hadzeed Ruzain :)

mwhehe tapi tak tahu pun dia sent malam tuh . pagi tuh baru perasan text dari dia :)

Pagi-pagi buta tetx dia , sebb terjage haha dia pun terjage 

dkt kg sejuk sangat :p

budak gedik hntr mcm nehh -----> eikaa , dah tidur ke ? nak minta smthng ni.

aku : nak mintak ape
budak gedik : haha ade gambar pakai jersy bola tak? 
aku : nak buat ape?
budak gedik : haha nak simpan lah . takkan nak g bomoh pula . risau sgt . boleh tak ?
pfttt dia buat aku gelak pagi-pagi bute tuhh. 
then then banyak lagi 

p/s : hey budak gedik , nt aku sent pic tuh dkt kau kay budak :) Khas untuk kau , itu yang kau nak kan hadzeed? hahah okay gedikkkkkkkkk :3

okay habis text dia , dua-dua sambong tidur . haha cool

duduk kampung best , kadang-2 dalam hati bila lah nak balik kg . HAHA

tuh lah aku time duduk kg , err -.-

lagi best dapat penyakit woi , 5 hari demam :)

merana hidup aku , tak boleh nak lasak , errr

tapi dah sihat walafiat , Amin tuh semua dari doa aku pd Tuhan , cehhhh 


okay dah hitam duduk kampung :)

LOL

fuhhhh , lagi bp hari nak sekolah , cuak ouhh , pmr candicate wakk wakk sekalian 

okay doakan saya dpt keputusan cemerlang ,

lepas tuhh kite mintak sekolah teknik :)

Aminnnn 

kbaoiii

Enjoy your life , Much Love :*