i'm cute enough aite? LOL ^ ^v

Hi . dahh lame tak update beloggg , k faham-2 jelahh . kita busy lahhh/ al-maklumlah nak PMR kan? percaya? takmo ahh gituuu :)

Hmm lagi bp bulan ernn , rase cepat sgt masa berlalu kan? pejam celik pejam celik dah nak bulan 2. amacam? err sabar sabar dan terus sabar :) bulan satu dha start dahh tuisyen , study , kelas titian murni bagai lahh , soo ape lagii , macam biasa lahh :) k buat muka cute ^ ^v so perasan :)

Haihhh , dulu kemian lagi kan ckp tuh lah ckp nehh lahh, sekarang , gelak same lahh lepak same lahh. ape nehh wehh? err sabar jelah aku :) okay buat muka cute sekali lagi yang tak berape nak jadi -,-n ape lahh awak nehh, kite shukee sangat dgn perangai awak. k kita dah lame bersabar. dulu awak yang ckp ni lah itu lahh. k kite taknak ahh gaudh-2 ni, buang lah perangau ke budak-budakan awak tuhh. okay enough syanggg dgn tektik awak tuhh. last-2 saya tahu jugak. amacam , pandai tak kita? *angkatkening*

wehh korang doa kan aku supaya cepat sembuh dari panyakit nak keni apendix neh tau :) aku taknak , aku nak belajar taknak miss pelajaran.Amin :)
k saya okay , saya kan kuat :)

Kbyeeee

Enjoy your life , Much Love :*