jangan pindah pewlishhh :(

okay hi , dgn mood tak berapa okay update blog :(
hmmm , macam mana niiii, dia tak bgth aku pun dia nak pindah :( tuh pun aku tngok dkt profile dia :(

okay first aku memang tak percaye dia tulis dkt wall dia mc tuh :( thne aku tetiba cibob call. blablabla  aku try tanye dia betul kee dia nak pindah? dia kate A'AH !!! aku try tanye dia lagi , pindah mana? cibob tak tahu :( hmmmm cibob yang buat aku dgn dia jadi berangkat rangkat ni , cibob yang temu kan kiteorg , cibob tmpt aku mangadu pasal SK , cibob segala-2 nye if aku ada gaduh dgn SK :(

Nt dia pindah takd dah semua tuhh , lagi bp minggu dah 2 tahun dia jadi abg angkat aku , hee thnks kay abonggggg , adik syg abg , adik perlukan abg setiap masa, adik dah anggap abg mcm abg kandung adik :) yang adiik tak nak , abg tinggal kan adik :( dngr citer tuhh , lalalala terus sebak , bnd yang adik taknak ,kenyataan berlaku , 
please jgn pindahhhhhhhhhhhhh :( itu yang adik hrp kan dari abg !


 terima kasih untuk selama ni , sorry selama ni adik tak dngr ckp abg , terkasar bahasa dgn abg . tak dngr ckp abg . adik mintak maaf :) harap abg maaf kan adik .
k cool bercampur dgn sedihhhhhhhhh!

selamat tinggal abg :'(

Enjoy your life , Much Love :*