iloveyouuuuuuuuuuuuu :*

Assalamualaikum ,
Hey... miss me aite? kalau rindu jujur please. tenenene k kite perasan ^^v *buat muka annoying sebentar* kahkahakah

back to the rall topic okay :) hikhik

Ehh ehh , sejak akhir akhir ni kan , aku ramai gila okay dpt kawan baru. hee tenenenene . tapi aku tak sangka aku akan rapat dgn dorang gila gila. act aku ingat hari tuh kenal, hari tuh jugak kiteorg last tegur. tapi kan aku silap , kiteorg rapat dah mcm kenal dah bertahun tahu kot.

Jarangkan dapat kawan mcm tuh? dorang sporting habis lah aku ckp kan? lagi lagi si kepeng ni haa , nama dia mediha . jus call her med :) nak amek dia? langkah mayat aku dulu okay. ada brani? cuba lah *angkat kening* hikhik. in fact aku sayang gila gila dekat dia tahu tak? aku taknak persahabatan yang kiteorg bina habis mcm tuh jea. NO OKAY! hee i loveyou MEDIHA . you are poreber mine not others okay :)


Ni lah mediha?mcm org putih kan dia ni? pastu kepeng pulak tuhh. haiyooo. btw iloveyou med *

Lagi sorang nama dia Natasha Azlin . hee dia baik chubby and gegila. boleh gang dgn aku. act aku jumpe dkt class tusyen aku . sama jugak aku ingat kiteorg kenal mcm tuh jee. tapi skali , hamek kau dah rapat mcm adik beradik tahu? hehee apa apa kiteorg akan buat sama sama . nak kene kan budak tuh ke apa ke , yang best kiteorg kacau orgg. hahaha terbaik :) me love you okay. you also poreber mine okay :)

ni dia si chubby plus comel plus budak HOT. hahaha kite ada kakak panas :) teheee iloveyou okay :*

Aku tak lupa jugak kawan baik aku yang ada selalu untuk aku time susah or senang. aku dgn dia dah mcm adik beradik lain mak lain bapak. haha sila gelak :) LOL :p merepek habis aku ni dohh. aku sayang kau gemok , you are poreber mine :) love love love youuuuuuuuu :*

tenenene , okay sila jelous :p hahah loveyou gemokk :*

p/s : kalau korang nak dorang ni langakh aku dulu baru korang boleh dapat . muehehehe cehh *tunjukmuntut* heee joke okay byebye you olls :D


Enjoy your life , Much Love :*