i miss the old A's :(

Assalamualaikum ,
Dgn hati nak menangis , aku menaip untuk ceritakan pasal blablablabla -,- aicehhhh . miss me miss me? *angkat kening* me sososso perasan .


I'm porebe alone :)


Dear A ,
Aku rinduu kau yang lama . Sekarang kau dah berubah. berubah okay? sekian lama kita tak tegur , akhirnya tegur . Ayat tak boleh belaa kau tahu? hahaha tegur bagai-2 pun jadi lah kan. Mana A yang aku kenal dulu? sumpah rinduu kau yang dulu , dolll. hmmm biar lah kau nak buat apa ke. asal kan kau bahagia. aku seronok tngk kau bahagia. tuh pun dari luaran aku. tapi hati aku kau tahu? takp aku pendam , aku akan sabar selagi aku mampu okay. kau jgn risau. Aku kan kuat :p bhahah *kuat ke? HAHAHA

:)

Bila aku tngk balik massage-2 wahhh kan bagus kita mcm dulu? kan . kan? Cakap yee okay! mueheheheh aku tk boleh nak halang kau dah . kau boleh buat apa-2 je yang kau suka. that so cool right? ocem ocem and ocem :p hahaha LOL . Bru je tadi kau hntr IM dkt aku kan , kan? heee . kau memang kejam . kau ckp ada org nk gaduh dgn aku . padahal tak! kau hntr bnd haram jadah tuhh. siottt kau kan? tapi sekejap jee kite gurau-2. nvm lah babeng! hahahah 
Dear A , seriously i missyou sososo much bebeh .
can i get the old you? 
please say yess? can can?
PLEASEEEE :'(
i'm crying :(
okay nvm , 
i hope you happy with your new life .
thank you for you Make happy for me for a while. with our laughter together, you have stolen my heart, you made ​​me take a long time to forget you in my life. but I can not. I will try mybest. thank you for everything. I will miss you: '(iloveyou A 



The and .

Enjoy your life , Much Love :*